Digiton

Web Analytics | Mobile | Internet | TV| Ads

Nästan 60% av svenskarna använder webb-TV varje månad

leave a comment »

SVT och TV4 blir de första svenska bolagen som lägger ut delar av innehållet på gratis-tv-tjänsten Joost.
Enligt Mattias Fyrenius, chef för TV4 Nya Medier, är trenden att se hela tv-program på nätet att likna vid utvecklingen från cd-skivor till nedladdning av musik på   sajter som exempelvis Itunes.

http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=132578

Annonser

Written by digiton

november 12, 2007 den 2:34 e m

Publicerat i TV [SE]

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: