Digiton

Web Analytics | Mobile | Internet | TV| Ads

Kvinnorna konsumerar mer tv än webb

leave a comment »

Kvinnorna tittar mer på tv än de surfar. Kvinnor är mindre intresserade av dagspress. Det visar en körning på kvinnlig mediekonsumtion i Dagens Medias och Nepas undersökning Sveriges Största Medier.
http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=133650

Annonser

Written by digiton

november 15, 2007 den 8:30 e m

Publicerat i Analys [SE]

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: