Digiton

Web Analytics | Mobile | Internet | TV| Ads

Användarna av sociala nätverk blir immuna mot annonser?

leave a comment »

Businessweek lyfter i sin artikel fram ett intressant exempel på hur annonsernas ”click through rate” för ett företag minskat från 1/100 till 1/1000 på ett år, vid annonsering på MySpace.
http://www.businessweek.com/technology/content/feb2008/tc2008024_252834.htm 

Annonser

Written by digiton

februari 7, 2008 den 6:13 e m

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: