Digiton

Web Analytics | Mobile | Internet | TV| Ads

Integritetsåret

leave a comment »

Problemet med allt för riktad reklam är att den kan skapa en känsla av obehag hos kunden. Detta är något som Deloitte tog upp i sin rapport Technology Prediction 2008.
http://news.deloitte.se/rapporter/dok/se_technologypredictions_250108.pdf

Annonser

Written by digiton

februari 7, 2008 den 6:13 e m

Publicerat i Annons [SE]

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: